Thursday, October 7, 2010

Ett nytt stadie...

.... i mitt liv har börjat. I dag är det premiär för Anthony att åka metro ensam till Mall of the Emirates (ett shopping center) och "hänga" med sina polare. Det känns väldigt konstigt och högtidligt på något sätt. Vart tog mina barn vägen....... det gick alldeles för snabbt det här....
Jag hade suttit på jobbet och planerat vad jag och Anthony skulle hitta på efter skolan/jobbet.....och helt plötsligt har jag ingen dejt längre!

Vad ska JAG hitta på?!!!!

Underbaraste Dr. R, som är brorsa till min chef kom till Dubai idag från Sverige och som vanligt med resväskan full av gott!!! Jag tror jag sliter upp godisburken nu direkt.......

Nu har i alla fall VI helg.

Peace!

4 comments:

Annica said...

Godis är gottttt!! Den där 900g Godis blandning är supergod! Vi brukar köpa den på Willys, brukar vara jätte färskt!
Ja han håller på att bli stor grabben! Hoppas han fick en trevlig eftermiddag!
Ha en skön ledighet! Kram!!

LYCKLIG MOR said...

Men gud jag blir alldeles tårögd ju! Varför går tiden så snabbt!?
...
Jag är inne i ett sockerkrig just nu, på alla plan, så om godiset säger jag; nada...
Kraaaaaam!!!!!!!!!!!!!

Nathalie Baugi said...

OM NOMSSSSS :'D

Don't worry Anthony's not leaving yet! Only.. 7 more years to go. LOVE <3

Helen said...

Ja, huvva, vad åren går fort. Och vad svårt det är att släppa taget om barnen. Men det måste man ju göra. Men som tur är får man älska dem livet ut!

Jag har mailat dig.

Kram!