Thursday, October 14, 2010

Another jobbig vecka.

En skräp-vecka är nu över tack gode Gud. Skriver mer om jobbet i nästa inlägg. Ska bli ljuvligt med helg. Jag och en kompis tog ungarna på bio nu ikväll och såg The Hole. En skräckis som är för barn...!!! Fattar ingenting......den var absolut inte så "gullig" som vi hade sett på trailern. Jag satt på helspänn hela tiden och den var dessutom i 3D. Måste ha blivit en miss med åldersgränsen, helt klart! Jag sover nog med lampan på i natt.......moahhhahahahahahahaaaaaa



Ha en trevlig Fredag!

Peace!

5 comments:

Nathalie Baugi said...

Skräckfilm för barn?! Den måste jag se! :D

Helen said...

3D är ju på G, har jag förstått. Själv har jag inte upplevt det på bio, men det sägs att det är helläckert.

Vila upp dig nu, under helgen, och försök att inte tänka på skräpveckan som du har lämnat bakom dig.

Många kramar!

Unknown said...

Nathalie vi har ju bio i skehamn med 3d , kom till mej och vi kan gå ;) Monkan kom hit nu då....
Hur går det förresten med alla arbetstider och Anthony? Men sam kan väl sluta rätt tidigt ibland ?Saknar er massor krams Anquii

Annica said...

Hoppas nästa vecka blir bättre! Det tar mycke energi om det är tjafs på jobbet! Alltid roligt med en skräckis! men ibland kan det vara lite si och så med åldersgränsen...svårt det där! Man vet aldrig förrän man sett filmen.
Kram!!

LYCKLIG MOR said...

oh skräckisar har jag slutat se :-o