Tuesday, October 19, 2010

Kan det inte vara Torsdag!

Jag hade behövt det. Som ni ju sett i bloggen har jag varit psykolog på jobbet den senaste tiden. Det tar verkligen musten ur en. Ibland glömmer jag vad jag egentligen var anställd till att göra...... Det håller på att reda upp sej, men det har verkligen inte varit en picknick. Nu sitter jag här och dolar med min blogg och letade egentligen lite ny musik att bjuda på, men mitt i sökandet så hittar jag detta klipp. Det är inte en musik snutt ni ser, men en crazy dag på Dubais' motorväg. Man vet inte om man ska skratta eller gråta. Grabbarna som kör fick böter ...... en av de var t.o.m inom poliskåren....hur patetiskt är inte det. Nu vet ni varför Dubai ligger i topp på dödsfall -i -trafiken-listan.

Kör försiktigt!

Peace!

3 comments:

Nathalie Baugi said...

Bahaha, that video sooo makes me miss Dubai. NOT!

Annica said...

Vilka dårar som kör på motorvägen! Däremot var han skicklig han som körde på 2 hjul...tar för givet att det är en han!
Så du har fått en ny arbetsuppgift på jobbet! Vem orkar med det i längden! Trist! Hoppas det hänger till sig så fort som möjligt!
Ha det gott! Kram!

LYCKLIG MOR said...

Men gud vad gör dom i trafiken! :-O
Shit!