Wednesday, May 12, 2010

Grattis Nathalie!

...nu ar den over...Nathalies graduation ceremony,vet inte vem som var mest nervos, jag eller Nathalie...... : )
Har kommer bilder....




Hon har nu kampat i 12 ar, plus 1 ar i Kindergarten. Prinsessan sitter langst ner till hoger....




Forvantansfulla....



Det var stor padrag av shejker osv. Diplomen delades ut av sjalvaste His Highness Sheikh Hamdan Bin Rashed Al Maktoum, Deputy ruler of Dubai and Minister of Finance....just det... Killarna stod pa andra sidan scenen. De har ju delade klasser som ni kanske vet.















Tredje langst upp till vanster....









Pirrigt nar hennes namn ropades upp....det var trots allt 3000 pers som satt i publik havet!




Da var det overstokat.....och dar har vi lite grabbar ocksa!



Stolt Mor och Bror.....




















En av hennes basta vanner, Azalya. Trakigt att ga skilda vagar...hon aker till USA.



Sa har sag det ut nar vi kom ut ur salen. Vannsinnigt mycket folk.





Bastisarna (tvillingar dessutom) , de aker till Syd Afrika och studerar. Delat manga skratt och tarar med dessa tjejer....otaliga sleepovers har det blivit under arens gang. Kommer att sakna dessa tjejer jag med. Underbara!











Love you so much it hurts!!!!!





Middag pa Teatro efterat.



Peace!



6 comments:

LYCKLIG MOR said...

Men hallå!!!
Varför gör du såhär mot mig?!
Shit alltså!
Jag sitter här och tok-gråter!!!
Fasen så himla fint och kul och underbart!
Grattis till Nathalie, så hon har kämpat bra gjort!
Fantastico!!! Bravisimo!!!... Alltså Nathalie är ju så...ursäkta mig nu...jävla vacker!!!!! Och ni andra är inte så dumma heller, nej nej! Nyfrissade hela bunten? Snyggt/Snygga!
Men gud så coolt, mycket folk!
Härligt att få se hennes fina vänner!Vackra kläder!
Men du, bara en sak, du glömde berätta vad ni åt på Teatro ;-)
Krama nu Graduation-tjejen från mig!
Biggaste huggen!!!!!!!!!!!!!!
Danke!!!!!!!!

Monica said...

Hej söta du! Ja, det var verkligen känsloladdat....skönt att det är över. Tack för alla komplimanger. ska framföra din kommentar till Nathalie och krama henne från dej! Hehehe vad vi åt.....???? Det blev SUSHI, som vi alla älskar och lite annat smått och gott. Denna restaurangen har Italienskt , Japanskt, Indiskt och typ Europeisk mat. Vi åt även dumplings, wasabi tempura prawns, daal med Naan bröd...och smarrig efterrätt....
Kramis

Helen said...

Jättestort grattis till vackra Nathalie!! Bra jobbat! Vad blir det nu??

Jättekul att se bilderna, så pampigt det verkade.
Och vilken gourmetmat ni käkade, jag har aldrig provat på indisk mat, det sägs att det är jättegott.

Ha en härlig dag! Kram!

Monica said...

Tack Helen! Nu blir det Skellefteå!!!!!! Hon vill prova Sverige ett tag och vi är liksom inte redo att skicka henne ensam till Stockholm eller Göteborg så det blir Stackis till att börja med :)
Hon får läsa Svenska och annat tills det blir dags att gå på Universitet. Det blir ett sabbats år men med lätt plugg....
(om hon pallar att vara i Sverige så pass länge)
Indisk mat är jättegott, de har så mycket olika rätter i det Indiska köket...inte bara curry!!!! Jag läste tex att chikken tikka har tagit över första platsen i England över mest populära snabbmaten...det har ju alltid varit fish and chips.....

Kram

Unknown said...

Oh my gosh, min stora Natta.....jag tittade på foton igår. Nathalie och Anthony från barnsben och uppåt. Gud så fina barn. Love U soooo much Anqan

Annica said...

Stoooora grattiskramar till Nattan! Som jag skrev till dig förut, så vet jag hur mycke hon har kämpat med skolan i alla dessa år! Hon har gjort det förbaskat bra tjejen!
Jätte fina bilder på hela familjen!
Kramisar!!