Sunday, May 9, 2010

Godkänt!

Roddan har fortfarande DET! Jag hade verkligen inte förväntat mig att det skulle vara så bra. Han rockade loss ordentligt och hade fortfarande sprattel i benen. Verkligen impad! Summerat så tyckte jag det var ett SNYGGT framträdande och inget mindre än världsklass.
Bandet var också i toppklass och superduktiga tjejer som dansade och sjöng i bakgrunden och även tillsammans med honom.
Fotbollsspelare som han även är, blev det en del utsparkade fotbollar i publik havet. Han verkade njuta av varje sekund. Det var nog drygt 10 000 pers där.
Spandau Ballet gjorde ingen besviken heller. De håller fortfarande världsklass dom med och sångaren var fortfarande snygg och sjöng nästan ännu bättre än på -80 talet. Verkligen nostalgiskt.



Peace!

4 comments:

Helen said...

Oj, flera nya inlägg från dig, och de har inte visats på min "Bloglovin"...Nåväl, nu fick jag desto mer trevlig läsning, istället.

Kul med bra konsert. Ni verkar vara bortskämda med såna i era trakter. Och visst har man diggat både Roddan och Spandau Ballet.

Roligt att se bilder från Valborgsmässoaftonen. Det såg faktiskt väldigt svenskt ut, med enplansvillan i trä.

Och skicka gärna hit lite av er ökenvärme, vi behöver verkligen några fler plusgrader här hos oss.

Ha det gott! Kram!

Annica said...

Åh så roligt med konsert! Det är man inte bortskämd med här hemma i urskogen! Saknar sånt! Får väl sikta in sig på PDOL till sommaren, och Lars Winnerbäck kanske. Säkert en höjdare med Roddan och Spandau ballet, artister som man diggat hårt.
Vi har haft sjukstuga här hemma denna vecka, både jag och Anton är fortfarande jätte förkylda. Har försökt börja med fönster torkning i helgen, men det har varit segt kan jag säga...ja,ja, det kommer väl bättre dar, förhoppningsvis!
Nu ska jag bänka mig framför tvn å se sista delen av en dansk serie.

Ha det bra, kram!!

LYCKLIG MOR said...

Hihi, jag fastnade på din mixpod (Spandau B...) och blev nostalgisk och tårögd! Den där låten hade jag helt glömt bort, fin.
Rod är rätt så bra (Gillar speciellt skivan "Stardust, the great american songbook vol III" *tips* jazz...;-) Kul att allt blev lyckat! Hade gärna varit med!
Kram!

Monica said...

Tack för alla kommentarer, det värmer!