Monday, March 22, 2010

09.20

det var då jag föddes, påminde min gulliga Mamma idag. Tack alla kära för fina Grattis hälsningar på min Födelsedag. Det har ramlat in på email, sms, och Facebook...i massor och allt detta innan kl 2 på eftermiddan! Stor Kram till alla!

Jobbade i Lördags på min vanligtvis lediga dag, så jag tog idag istället som ledig dag.....Skitbra känns det!

Har motionerat och pysslat på här hemma och ska nu göra enkel lunch till barnen som kommer hem från skolan om en timme drygt. Ikväll blir det middag ute med familjen......Vet inte vart, men utbud är det ju ingen brist på. Det blir att fira dubbelt.....Har nämligen blivit befordrad till Branch Manager! Japp! Blandade känslor eftersom hon som varit det tidigare ska jobba kvar och hon har ju då blivit demoted....hur säger man det på Svenska.....? Ja, ni fattar...


Det kommer att ta tid att växa in i den nya rollen givetvis och funderar nu på hur man bäst hanterar en sån här situation. Men jag ser i alla fall fram emot min nya roll och redan fått stöd av alla på jobbet.


Sams bror har varit hos oss i 4 dagar och det var trevligt. Inte minst för barnen...alltid skoj när en släkting hälsar på.


Nu tycker jag i alla fall att firandet får börja : )




Ha en bra dag!

Peace!

3 comments:

LYCKLIG MOR said...

Åh grattis ännu en gång! Hurra!!!
Och extra stort grattis till Branch manager, jätteskoj!!! Det kommer du fixa galant! :-)
Ha en skön dag på DIN dag!!!
Kram!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Helen said...

Dubbelt grattis till dig, min sköna!

Först och främst på din födelsedag, och sen till din nya titel!

Vad kommer det att betyda för dig, förutom (förhoppningsvis) högre lön?

Berätta mer!

Ha nu en fortsatt härlig dag!

Stor kram!

Annica said...

Stort Grattis ännu en gång!
Hoppas att ni får en trevlig kväll på en trevlig resaurang!
Roligt att du fick manager jobbet!
Grattis och lycka till! kommer att gå finfint för dig.
Kramisar från syrran!!