Saturday, November 7, 2009

Måste ses!


Har ni sett "This is it" ????? Michael Jacksons movie......Inte???!!!!!! Ni bara måste se den. Hade absolut inga förväntningar eftersom jag är inte är en hardcore fan, men den var verkligen OTROLIGT bra. Såg den igår och jag skulle kunna se om den igen och igen och igen........Fantastiskt! Seså gå nu...iväg med er till biografen .....För den bör ses på bio tycker jag.

Kolla in Trailern här om ni har lust.
With Lots Of Love (som MJ säger hela tiden i filmen...)
Peace!

5 comments:

LYCKLIG MOR said...

Ja! Den vill jag med se!!
:-)

Annica said...

Skulle också vilja se den! Kanske jag och du Jenny skulle gå och se den tillsammans? Om du kan lämna lillan förstås!
Hoppas ni haft en bra helg i Dubai!
Här har det varit lugnt! A har haft datan min hela helgen och lanat med en kompis.
Ha en fortsatt skön måndag!
Kram!!

Monica said...

Ni bara måste se den tycker jag.
Så Anton har lanat i helgen....så jobbigt det låter.
Kram

Anonymous said...

Har tänkt kolla på den jag med. Men jag har inte direkt lyssnat så mkt på MJ så det har liksom inte blivit av. Kanske man ska göra det ändå då ;)

Ha en bra dag

Monica said...

Gör det Sofie! Musik kan man aldrig få för mycket av!