Saturday, May 16, 2009

Sick-Day!


Det blir ett par snabba rader i bloggen idag. Har åkte på en dunder förkylning för ett par dar sedan och igår på jobbet var jag inte piggelin alls så jag bestämde mig för att stanna hemma idag. Det är sängen som gäller.
Såg att det inte gått så bra för det Svenska bidraget i Eurovision igår......Nu har jag inte hängt med alls i detta men lill-syrran skickade en länk igår så jag lyssnade på Malena för första gången. Det var ingenting som föll mig i smaken.....(snällt sagt!)
Norge var ju helt klart mycket bättre och kläm-käckare! Kul att de vann!
Nu tar jag min tekopp och min Panadol och styr kosan till min säng. Det finns inte en kroppsdel som inte värker just nu....När jag vaknar förväntar jag mig att vara i tip-top shape igen.
Goddagens!

3 comments:

LYCKLIG MOR said...

Blä för förkylning!
Krya på dig!
Ja visst var Norge klämkäckt, håller helt med.
Härlig musik du spelar!!!
Kram och hoppas den dumma influensan är borta snart.

Helen said...

Vi missade första halvan av Eurovisionschlagerfestivalen, för Mimmi hade match, och innan allt var röstat och klart, hade vi alla tre somnat, jag och Mimmi i soffan och Lars i datastolen med hörlurar på huvudet ( han såg "Robinson" på datorn i stället )

Trist med förkylningen! Hoppas du blir frisk fort!

Krya-på-dig-kramar
Helen

Annica said...

Sjuk!! Det var väl onödigt, det vill man inte vara, hoppas du mår bättre idag då. Ja det gick inge bra för Sverige i festivalen, men Norges låt är super bra, så vi får glädjas med våra grannar. Jag ringde och röstade på Azerbajdzjan med Aysel och Arash, riktigt bra låt, tror dom kom 3a också. Idag blir det en ute dag, dom pratar om regn i veckan, så det är bara att passa på.
Krya på dig, kraaaam!!