Wednesday, May 6, 2009

Nog med frosserier....



Idag , med er som vittnen, så ska jag börja bli sundare! (Ordet banta låter för trist och så out-dated!) Jag är fortfarande med i Viktklubben genom Aftonbladet, men har varit inaktiv ett år nu. Om det ska bli någon ändring, måste det ske med start IDAG annars blir det ju aldrig. Har kännt mig trött som bara attan den senaste tiden och jag vet att kosten har mycket med det att göra och dessutom hinner jag sällan motionera. Detta duger helt enkelt inte.
Så nu kommer jag att notera allt jag stoppar i mig i Dagboken på Viktklubben i en månad ialla fall, så det blir någon ordning.
Startar NU!
Peace!

3 comments:

Helen said...

Lycka till!

Från en som i det närmaste har gett upp alla viktminskningsplaner...

Kram
Helen

LYCKLIG MOR said...

Hej :-)
Viktklubben är verkligen superbra! Ska definitivt köra på det igen när ammningen (om den nu fungerar lika bra som förra gången, men det tror jag...) är över... typ om 1 år eller så ;-)
Det där fixar ju du galant! Tänk så smidigt det gick för oss båda förra året :-)
Kram

Annica said...

Hallå!!
Lycka till! Det kommer säkert att gå utmärkt, du har ju gjort det här förut...eller hur? Man måste ta sig i kragen ibland, vi har totalt godis förbud på veckorna, det räcker med helgerna.
Ha en skön ledighet nu, kramisar!