Saturday, February 21, 2009

Just another day....

in Dubai. Barnen är förkylda och hängiga och vi tar det bara lugnt denna helg. Ikväll är vi dock bjudna till ett par kompisar på BBQ i deras trädgård. Det brukar vara smarrigt, kanske jag kan smyg-fota lite till min blogg.....

Dubai Jazz Fest har ju börjat nu och varar ända till den 27:e. Har inte haft tid att gå än, men till veckan blir det nog. En massa spännande ensmembler kommer hit som vanligt. En del kända och en del mindre kända. Till helgen kommer dessutom min stora Idol hit, John Legend. Längtar ihjäl mig. Här är en av mina favvo låtar: Each Day Gets Better



Mycket på musik fronten just nu, många artister som väntas hit nu i vår. Skriver mera om det inom kort.

Annars lunkar det på som vanligt här. Vädret är kanon och hade inte ungarna varit sjuka så hade vi varit på stranden idag. Ljuvligt väder.



Ha en trevlig helg!

Peace

3 comments:

LYCKLIG MOR said...

Hejsan :-)
Så mysigt det lät med bbq-fest! :-)
Jag hoppas du fotar lite och lägger in ;-)
Jättebra låt med John L!!! Blev sugen på att köpa den där skivan nu!
Kul med jazzfestivalen, njut för mig med!
Fina bilder du lägger in :-)
Kram kram

Annica said...

Godmorgon! Hoppas ni har haft en skön ledig helg, och att förkylningarna gett med sig. Blev det BBQ middag för er, i såfall var det trevligt?? Roligt med jazz festival, hoppas ni hinner dit och lyssna på någon intressant artist. Vädret är inte kanon här hemma som hos er tyvärr, igår var vi till Luleå på inneb.match, det var världens skit väder, det snöade jätte mycke, och idag är det precis likadant, så det blir ut och skotta snart. Förkylningarna håller på att ge med sig här i huset, tack och lov.
Ha en skön dag, kram!!

Helen said...

Jag vill också vara på BBQ ute i en snöfri trädgård!!!Hoppas ni hade det bra! Kul med duktiga artister. Mimmi och Nils åker till Stockholm för att se Coldplay. Det blir deras första "stora" live-konsert( Mimmis o Nils', alltså. Coldplay har nog provat det förut...)Spännande! Och oroligt för mammor och pappor..
Väntar på ett mail från dig med nå't förslag som du hade på G ;-)
Kram
Helen