Friday, September 19, 2008

Nya brillor!

Ja, äntligen har jag kommit mig för att köpa nya glasögon. Har ju sett ut som en idiot nu sen i somras med bara EN skalm...otroligt hur jag har kunnat ha dom på mig överhuvudtaget. hahaha
Tur att dom var lätta. Nu hade dom 50% rabatt på ett ställe och då tyckte jag att det var tillfälle att passa på. Oj oj oj, det är ju en djungel med bågar. Sam tyckte att jag skulle tuffa till mig med röda bågar. Nja.....jag tyckte nog inte att jag var redo för det, men däremot fastnade jag direkt för ett par rosa bågar, tro det eller ej....Ja, jag köpte faktiskt ROSA! Riktigt fräcka Fendi brillor blev det. Wohooo! Va tycks?!!!

Nu ska jag gå och fortsätta njuta av helgen. Hoppas att ni ska göra detsamma.

Peace!

6 comments:

LYCKLIG MOR said...

Morning :-)
Men gud så snygga glasögon!!!! Grattis, det var ju på tiden ;-)
Snygg färg!!!
Snygga bilder förövrigt, är det N som har varit i farten? ;-)
Här är det full rulle idag, ska till ett hus och göra space clearing mitt på dagen.
Ikväll ska vi på 50 års-kalas :-)
Nu ska jag ställa mig och stryka kläder och försöka lösa lite melodikryss för ovanlighetens skull. Ja, M är ju hos mormor/morfar, vi vet att han har det bra men vi saknar honom MYCKET! Imorgon hämtar vi honom - längtar!!!!!
Kram!

Monica said...

Oj jo klart att ni saknar lillnissen!
Tack, nej bilderna tog jag faktiskt med min mobil ....
Lycka till med krysset nu. Kram

Annica said...

Snygga rosa brills du har inhandlat, blir lite sugen på att byta själv. Ja, nu är helgen snart slut, vi har haft underbart väder 15 gr. mitt på dan. Sune fyller år idag så det blir att åka dit och äta smörgåstårta, nu ska jag faktiskt hänga ut en tvätt...får se om den hinner torka idag.
Kraaam till er alla, hoppas det går bra för dina skolbarn nu när skolan börjat om.

Hellen said...

Men hallå, vart tog mitt inlägg vägen som jag skrev härromdagen??? Jag skrev ju en så fin kommentar om brillorna!! Det är ju riktiga HällenPällen-brillor i PINK!!! Skitsnygga, helt klart!!! Ska bli så kul att få se dom på!! :-)
Kram

Monica said...

HällenPällen brillor...hahahaha Får jag vara med i din fanclub nu då?!!!!!

Hellen said...

VA?! visste du inte att du redan är hedersmedlem i HällenPällen-klubben?! :-D :-D