Monday, June 2, 2008

Movie night!

Det blev inte så mycket mysläsning i soffan igår som jag hade planerat. Jag var verkligen trött, men Nathalie och hennes polare(som hade sovit över här) skulle skjutsas till annan destination osv

Anthony hade kompis över och hans Mamma stannade så då kan man ju inte sitta och läsa liksom!!!! Tur att hon är min bästis här och vi var båda lika flummiga så vi la oss i varsin soffa och lyssnade på en härlig cd och bara stirrade i taket typ. Gillar när man inte behöver sitta och gagga hela tiden , hon är verkligen cool. Vi drack te och knaprade på Bondkakor.... hmmmm....här går det undan minsann....Ingen kan anklaga mig för att jag inte tar bilder nu ialla fall. (Hellen...man kan VISST ta bilder på tårtkanter och enstaka kakor , nothing wrong, nothing wrong. Huvudsaken alla vet hur duktiga vi är/varit)


Till råga på allt så var vi "tvungna" att gå på bio igår! Vänner hade ordnat gratis biljetter till smygpremiär för den ny Narnia så det var bara att tacka och bocka och dra sig till Mall of The Emirates på kvällen. Filmen var lååång och jag var tvungen att putta i Sam hela tiden för han somnade och SNARKADE...Tur att man är van. Filmen var bra, men inte rätt tajming! Åja, med lite Nachos och Coca Cola så lyckades jag ta mig igenom hela rullen.



Såg en bild i Aftonbladet idag som jag tyckte var festlig. Det är som Sam i ett nötskal.....Som en del av er vet så har en ett urusligt lokalsinne och han är en flitig användare av GPS....men ibland kan det bli galet med det med ...hahahahahah

4 comments:

LYCKLIG MOR said...

Mums! Bondkakor! Ja tack! :-)
Har helt missat att det kommit en till Narnia :-o Vill oxå se ju!
Kram
(rolig bild/liknelse med öknen :-D)
Hug!

Hellen said...

Den såg ensam och övergiven ut den lilla kakan :-D
Skrattade gott åt bilden med volvo och GPS...har dessutom glömt bort vad Sam kallade sin GPS...*vimsig*
Visst e det härligt när man kan umgås genom att bara "vara" att man inte känner ngn tryckande tystnad utan att det är ok att inte ens prata! Det är bra vänskap!!
Kram

Monica said...

Ja, instämmer totalt med vänskaps teorin!
GPS'n heter Robert!!! hahahahahah Det är hans bästa vän.
Xxx

Hellen said...

Skulle velat se dig på bion, i färd med att hålla Sam vaken...och osnarkande ;-) *hehe*