Friday, May 2, 2008

Partaj!

Ja som vanligt så partajar vi i massor här. I helgen är det verkligen hålligång. Igår kväll var vi bjudna på 27-års kalas ( I KNOW!!!!!) för en kompis. De hade bjudit in ett stort gäng på en latino club som heter Savage Garden. Vi var inte så pigga på att gå, inte våran stil liksom....Hallååå!!!!!! Det blev en SUPER kväll alltså! Har inte haft så roligt på år och dar! Vi dansade hela bunten som galningar. De har ett härligt SydAmerikanskt band som spelar och även DJ utimellan. Crazy-Fun!!!!! Till och med Sam dansade....då är det härlig stämning!!!!! (öppen bar var det så det kanske hade LITE med det att göra ....uhummmm!!!) Vi var hemma halv fyra imorse. Tjohoooo!

Efter några timmar sömn så drog vi till Waterfront mall imorse. Lite presenter som skulle köpas. Vi har nämligen en till fest ikväll. En 30-åring....I KNOW!!!!!! (alla mina polare är så unga...)
Det blir en överrasknings fest hemma hos henne ...och hennes man då.....Ska bli kul om han ror iland med surprisen!

Imorrn har Anthony ett kalas att gå på. Han är bjuden till Ski dubai och snöparken som dom har där. Gissa om han längtar. De har party rum intill backen där man äter osv. Väldigt avancerade kalas här numera. Det snålas inte med förnöjelserna om man säger så.

Oj nu ligger det visst någon och snarkar våldsamt bakom mig i sängen! Sam verkar vara slut som artist. Han får väl ladda om inför kvällens fest. Man kanske ska joina in......
zzz zzz zzz.......

4 comments:

Hellen said...

Det är alltså "lördag hela veckan" trots att du har bott i Dubai i så många år?! Jag som trodde det bara var så när man hade semester ;-)
Åh, vad jag längtar tillbaka!! Idag är det bara jag som jobbar, Magnus är ledig och hans killar är lediga från skolan...hur kul är det då?! Men men, det kommer väl märkas i nästa lönekuvert ;-) (vi har provisionsbaserad lön)
Ikväll så blir det grillning här, vädret är bra så då får man passa på!!
Nu ska vi iväg och kolla på nya utemöbler till balkongen (som ska byggas ut), ska slänga mig in i duschen och piffa upp mig lite.
Kram så länge!

Monica said...

Absolut! Lördag varenda dag här loool
Ja alltså...jobba på du, det är ju som sagt kul när lönen kommer. Det är bara att gilla läget tjejen.
Så ni har rent haft grillväder!!! Toppen!
Och du, se till att balkongen och allt annat är färdigt nu innan vi kommer i Juli....!!!!

Hellen said...

Åh, jag längtar så efter att ni ska komma hit ska du veta!!
När ska ni fastställa datumen?? Jag vill boka kalendern! ;-) (den lilla planeraren i mig vaknar!! :-) )
Idag håller vi på att målar framsidan färdig, den går i FS tecken och är stockholms vit!! Magnus hade hellre haft ngn Göteborgsfärg ;-) men vem sjutton vill ha Mölndalsgrå *asg*

LYCKLIG MOR said...

Lät som en härlig fest :-)