Tuesday, April 29, 2008

Fotbollssäsongen över!


Så sjukt det låter , men så är det ju. När säsongen börjar hemma i Sverige så avslutas den här. Anthony har varit på certifikat utdelning idag på Manchester Uniteds fotbollsskola som han gått nu i vinter. Han har framför haft skojigt och fått lära sig jättemycket. Kan ju inte påstå att han är någon Ronaldhino eller så, men vad spelar det för roll när man har så roligt! Entusiastisk har han varit och alltid spelat med ett leende på läpparna, som hans tränare sa.
Förutom detta, så är det nu min och barnens tur att vara förkylda. Attans! I don't like! Hoppas det passerar fort.
Har varit ut till Dragon Mart idag med Sams syster. Hade lovat att ta med henne dit. Hon ville köpa väskor. Vi gick och gick och gick......4 väskor och annat skrot senare hade jag spaghetti-ben och dunkande huvudvärk. Hon var då nöjd ialla fall. Själv gillar jag inte detta kineseri...bara skrot tycker jag.
Nu ska jag faktiskt gå och göra soppa. Det får duga för sjuklingarna till middag.
Atjooooo!

2 comments:

LYCKLIG MOR said...

Åh GO-Anthony!Så gosig fotbollskille! Vilken söt bild!
Jaså ni är sjuka :-( krya på er!
Blev soppan god? Vad var det för soppa? Du har väl fotat? :-D
Kram

Monica said...

Tack vi känner oss lite bättre idag. Det blir ingen fysisk aktivitet dock....
Soppan blev skitgod. Gjorde faktiskt en tomatsoppa. Attans god alltså. Bild.....oj...glömde!
Tänkte koka lite pasta idag och blanda den med soppan idag....jag vet, det låter skumt , men jag tror att det blir en hit. Med massor av parmesan ost till och sallad. Japp, då var lunchen planerad. :)