Sunday, April 6, 2008

Det går uppåt....


Tjenixen!

Visst blir det mäktigt! Världens högsta byggnad. Bilden är tagen från våran balkong. Jag tror att det var fotografen som lutade..eller man vet ju aldrig, det kanske är Burj Dubai som lutar!!! Så klantigt som dom bygger här.

Som nästan alla nu vet så har ju hälsan inte varit på topp. Har inte haft energi att blogga så mycket. The CT Scan (magnetröntgen) som jag gjorde i går gick ganska bra. Nu är det bara väntan....På Tisdag ska jag träffa min gastro dr och då får vi se vad han kommit fram till. Hatar att gå & vänta....man blir lite prillig! Jag går ju inte omkring med enorm smärta men bara känslan av att något inte är som det ska räcker.
Tur att jag har min Feng Shui kurs att koncentrera mig på. Jätte skojigt och intressant. Blir redan lite "mobbad" här hemma...."-Kan jag göra så här...är det här Feng Shui nog för dig"?!!! De retas med mig till max. Men jag bryr mig inte...jag har inte tänkt bli en fanatiker bara för att jag tar en kurs. Men lite förändringar blir det ju förstås så småningom....

Man ska ju givetvis börja i sitt eget bo och de kommer nog att ta tid. Har inhandlat fina förvaringslådor idag, så nu blir det att rensa upp i alla skrymslen och vrån. Sakta men säkert.


Tjingeling.








3 comments:

LYCKLIG MOR said...

Coooolt att se världens högsta byggnad från er balkong! :-)
Asläckert, verkligen!
Du, det där med doktorbesöket på tisdag kommer att gå så bra så bra så bra! Jag känner det på mig och jag brukar oftast ha rätt ;-)
Ja det är kul med FS! Supervackra lådor du har inhandlat! *avis*;-)
Är fotografen Nathalie? Jättefina bilder!
Kram

Hellen said...

Hej gumman!
Skrev en lång kommentar som verkade försvinna :-(
Har missat att du inte mår så bra, hoppas du får bra besked av doktorn på tisdag. Magnetröntgen och dricka kontrast har jag gjort 4 ggr, det är inte kul! Blä!!
På torsdag åker vi :-) känns helt overkligt att det redan är dax och att få slippa täckjacka och stövlar!!
Vi kanske kan höras under veckan och byta nr ifall du har lust och tid att ta en fika?
Kram Kram

Monica said...

Hej på er brudar!
Jenny...jo, Nathalie är min fotograf! ;)
Helene, har skickat ett mejl till dig precis nu. Ses snart då...!