Friday, March 7, 2008

Jag, Prison Break & Sushi.....


Så spännande har min dag varit.......En riktig latmans dag. Sonen har varit hos en polare och badat hela dan'. Dottern är på Rock festival sen i eftermiddags. Mannen i Beirut. (på väg hem nu tack och lov!) Belma har varit ledig och lilla jag har varit alldeles ensam hemma för ovanlighetens skull. Det har varit riktigt skönt. Motionerade i morse förstås, sedan till lunch ringde jag SUMO och beställde hem lite Sushi. I know I know...lyxigt .....Det var supergott som vanligt. Deras Crunchy California roll är inte att leka med.....yummmooooo och det bästa av allt, det innehåller väldigt lite kalorier! Wohoooo! Ok ok jag vet , jag tjatar bara om min Vikt klubb hahahahha men hallå ...I LIKE!!!!!! Ni som inte känner mig tror väl att jag är världens fetaste....men så är ju inte fallet....(var tvungen att skriva det!)

Sen har jag suttit (ok legat) framför tv;n mest hela dan och tittat på Prison Break. Usch vad spännande! Det går inte sluta ju!


På söndag börjar ungarna med Term 3 exams. Usch! Det blir 1 vecka av intensivt pluggande som vanligt. Sedan har de ju lov så det får lov att gå bra.


Allrigh...min Musik lista fungerar inte så jag ska ta mig en titt på det nu, hoppas det går fixa. Kul med den tycker jag.


Ha en bra helg! Kraaaaam


1 comment:

LYCKLIG MOR said...

Vilken mysdag :-) Mera sånt!;-)
Kram!