Wednesday, March 5, 2008

Haya!


Jaha, då var det dags att skriva lite igen. Har varit lat. Måste ju skriva och uppdatera er om Viktklubben...Verkligen superbra. Det går precis som planerat. Helt perfekt. Detta kan jag rekommendera till alla som verkligen försökt allt och misslyckats! Spelar ju ingen roll om det handlar om många kilon eller bara några.


Ska hämta barnen från skolan idag och köra direkt till frissan. Nathalie har "casting" och hon ville vara fin i håret innan. Hon kanske ska vara med i en Lipton reklam. Det kan ju vara skoj. Hon har inte velat göra något modellande på ett tag, men hon verkade riktigt sugen på detta idag. Får väl se om de väljer henne.


Sam åkte till Beirut tidigt i morse på "business". Kommer hem Fredag kväll. Då passar jag på att gå ut med min vännina ikväll på ett glas vin. Det är aldrig fel.


Annars händer det inte så mycket just nu. Det blir Nathalie som förlustar sig i helgen. Det är rockfestival i helgen och hon har lov att få gå för första gången. Suck! KORN och Velvet Revolver kommer bland annat......om ni hänger med! Inget för mig!

Dubai Desert Rock Fest ....om ni vill kolla in detta.
Okkaiiiii..det var det. Nu ska jag förbereda lite krubb till i eftermiddag. Ha en bra dag! Oh...om ni vill kolla in gulliga kissar ska ni kolla in lol cats Jättecharmiga bilder tycker jag. Hudratals skojiga pics. Kraaaam!


3 comments:

LYCKLIG MOR said...

Kul med viktklubben! Om man går med där får man recept på mat man ska laga eller hur funkar det?
Nu när jag äntligen har slutat amma så kanske jag skulle prova på nåt sånt här ändå...
Åh Nathalie i Liptonreklam :-o
Självklart så passar hon bäst till detta, denna vackra flicka!
Hoppas ni har en trevlig vinkväll!:-)
Kram

Monica said...

MAn får inte direkt recept , men det finns stort utbud av det på Sajten. Det bästa är att de räknar ut (automatiskt)kalorier, så man vet hur mycket man har stoppat i sig till frukost till ex. Man har en egen "dagbok" som man fyller i. Skitsmidigt. Rekommenderar detta verkligen! Jag äter allt , men mindre portioner. Nu vet jag hur mycket jag får äta. Det finns tabeller och listor och allt möjligt så man kan jämföra livsmedel och innehåll av kalorier. Motionerar man, fyller man i det. Och då dras det av i dagboken så man kan äta mer eller gå ner mer i vikt ..vilket man vill. Tycker detta är toppen. Känner stor skillnad redan. Man väger sig 1 gång i veckan och mäter midjan 1 gång i månaden.
Vinkvällen var mycket trevlig. Det blev Cosmopolitan och inte vin dock....huvva...mycket kalorier där! Vi hamnade på Blue Bar...ett mysigt Jazz ställe! Cheers!

LYCKLIG MOR said...

Viktklubben låter bra, imorgon ska jag äta gott och på söndag ska jag kika närmare på detta....
Kram ;-)