Friday, February 1, 2008

Storm!

Det verkar storma både i Sverige och här i Dubai! Det finns inte en chans att jag går ut idag. Sandstorm med inslag av regn, hur mysigt låter det?!!!! Luften är gul! Och eftersom Dubai är en enda stor byggarbetsplats just nu så flyger det omkring en del intressanta pinaler. Hoppas att detta ger med sig snart. Inne i lägenheten försöker vi mysa till det lite och har det ganska bra idag. Men jag är HUNGRIG! Det är ju svårt att mysa fullt ut när man detoxar! Ja, det är min 4:e dag idag och det har gått bra. Har hållit mig strikt till dieten. Känner mig lättare och "renare"!
Anthony är sjuk idag igen. Han har feber och hostar IGEN! Jobbigt för honom. Ska göra soppa nu och se om hostan kanske lindrar lite.
Satte mig ner framför datan nu, tänkte "spajsa" upp min Ipod, behöver lite ny musik där. Vet inte om ni därhemma har drabbats av den trasiga internet kabeln i Medelhavet.....det har vi! Allt går mycket långsamt här. Asch, det får ta den tid det tar. Man har ju blivit för bortskämd.
För den som är Golf intresserad....Dubai Desert Classic pågår ju nu i dagarna här i Dubai. Stackarna! Vilken otur med vädret. Kan inte vara lätt att spela golf idag. Det verkar dockgå bra för Tiger Woods som vanligt!
Här kommer en passande låt från Ella. Stormy Weather.
Enjoy!

1 comment:

LYCKLIG MOR said...

Tack för de fina orden i min blogg :-)
Här inne är det också trevligt :-)
Klarade du detoxen i 7 dagar?
Hoppas, hoppas!
Nu ska jag krypa till kojs.
Vi hörs snart.
Big hug!