Tuesday, January 29, 2008

Detox Dag 1

Jag säger bara en sak, TUR att jag hade fullt upp idag. Annars hade jag nog inte klarat detta. Fasen vad prillig man blir när man inte får i sig kolhydrater och kaffein! ok, jag dricker ju mest te, men det är ju kaffein i det med! Jag känner mig absolut inte hungrig, men tom liksom. Ovanlig känsla. Det har gått riktigt bra. Inget fusk!

Har varit och vaccinerat barnen idag. TBC för båda och hjärnhinne för Anthony. Han fick även utskrivet, en för mig ny, grej för astma. En Ventolin Diskus! Hmmmmm, det blir intressant.(Låter som en växt...!!)Verkar dock mycket smidigt.

Imorrn blir det inget bloggeri. Ska på läkarundersökning för min nya sjuk försäkring. Ska även ta Nathalie till en tandläkare för hennes onda käke. Ja, stackarn...hon har haft problem ett bra tag nu. Det knakar och gör ont i käken när hon tuggar och hon kan inte gapa ordentligt, det blir stopp. Så vi får väl se vad det blir av det.
Efter det ska vi till frissan, min dotter och jag. Och hinner jag, ska jag ta Anthony till optikern. Ja, det verkar som han behöver brillor! Så charmigt! (tycker bara Mamma...!)

Peace!


1 comment:

LYCKLIG MOR said...

Gud så duktig du är! Jag vill också "detoxa". Men jag ammar ju ännu så jag får nog vänta en stund tills amningen är över.
Hoppas det gick bra för barnen, läkarbesök och glasögon...
Kram