Monday, January 28, 2008

Too busy to blog!

Ok ok ett par rader har jag ju tid att skriva! Men Hallå tänker ju alla nu...vad gör du egentligen på dagarna din latmask?!!! Jo, jag läser. Just det. Läser. (och väntar på att mitt uppehållstillstånd ska bli klart så jag kan söka jobb..!) Man får passa på nu sen vet man ju inte hur det blir. Med läsandet alltså. Har ni läst The Secret- Hemligheten med Rhonda Byrne? Inte? Vad väntar ni på? Vilken fantastisk bok detta är. Jag har haft den legandes i 2 år och inte öppnat den förrän igår. Vilket misstag det var att inte läsa den tidigare. Det har varit så mycket snack om just denna bok och jag blev lite anti (igen) eftersom en del böcker som prisats så mycket som denna ofta blir en besvikelse. Lite kommersiellt typ.....Men jag hade FEL. Sitter klistrad och kommer att sluka den idag. Och sedan måste jag ut och köpa dvd:n, helt klart.
Ett annat "projekt" som jag ska försöka mig på imorgon det är att gå på en Detox diet i 7 (huvva!) dagar! Ja, jag HAR försökt tidigare och Ja, jag har misslyckats flera ggr, men nu känns det som jag ska klara detta. Har köpte en bok som heter NEW Optimum Nutrition Bible av Patrick Holford och i den finns det en detox som sägs vara super. Boken är fantastisk. Drygt 500 sidor av viktig information om kost, motion och allt som behövs för att må bra. Han har skrivit massor med böcker men denna är en sammanställning av alla tidigare.
Kommer ju givetvis att uppdatera er all om min detox status ok! Nu när jag skrivit så mycket om detta vore det ju skamligt om jag inte pallade detta!
Dags att inhandla det som krävs då. Har en lång lista.
Tjingeling!

No comments: