Thursday, December 8, 2011

Nytta och mycket Nöje

Det blir det idag. Ledig i 2 dagar. Love it! igår efter jobbet tog jag barnen till Dubai Mall och käkade sen lunch på P.F Changs, en fantastisk KinesiskAmerikansk Bistro och vidare på bio. Vi såg Jack and Jill en komedi med Adam Sandler. Ingen 10 poängare, men riktigt rolig i alla fall.
Imorse vaknade jag tidigt med lite halsont och värk i kroppen, men det tänker jag trotsa. Har massor med skojiga planer idag. Ska hämta Anthonys kompis snart och skjutsa iväg Nathalie på brunch med polare och sedan drar jag och påbörjar julklapps inhandling. Ikväll ska jag och Anthony på konsert. Chris Brown. Det blir en höjdare för mig. Förväntar mej massa coola låtar och ännu coolare dansnummer. wohooooooo! Let you know how it was.
Syrran undrade hur peppisarna blev....heheheheh vi gjorde knäck istället och möblerade om!!!!!! Peppisdegen ligger kvar och har tänkt baka imorgon istället.

En riktigt fin Fredag önskar jag er alla.

Peace!

1 comment:

Annica said...

Hoppas du hade en härlig ledighet och att konserten med Chris Brown var bra! Du får väl skriva och rapportera.
Kramar!