Wednesday, December 15, 2010

Sovmorgon

Börjar 11 idag för ovanlighetens skull. Tänkte jag skulle sova länge....pyttsan, vaknar 7, pigg som en mört. Typiskt. Jag får nog inse att jag aldrig kommer att bli typen som ligger och drar mej.
Så mycket som händer nu. Jul middagar, jul cocktails, jul-personal-träffar, julstök, julklapps tankar och miljoner andra jul relaterade saker som ska göras. Kul kul, men ack vad trött man blir. Anthony har ett litet "uppträdande" idag för första gången, i Wafi mall där han tar sina gitarr lektioner. Jag är skitnervig, men han är cool som en cucumber (gurka) ! Saken är den att vi aldrig liksom hört honom spela.....han smygövar när vi inte är hemma....sååå vi har ingen aning om hur detta ska gå. Asch, huvudsaken han har kul! Man kommer nog att fälla en tår av stolthet, även om han råkar sjabbla till det. Love Love!

Sedan avslutar vi dagen med stort Christmas party hos vänner. 90 pers är bjudna. Skoj!

Ha en bra dag.

Peace!

3 comments:

LYCKLIG MOR said...

Hur gick det för gitarristen? Utmärkt förmodar jag! Tårögd?
Mys!

Unknown said...

Tjolahopp, har du gett upp med fb? Såg bara att du försvann :) Sam upplyste mej om detta . LillAnthony så cool och gullig. Klart att det gick galant!
Puss och kram till er...

LYCKLIG MOR said...

Bra version av "have yourself a merry little christmas", så "naket", jättebra!
Hug!!!!!!!!!!!!!