Sunday, December 19, 2010

Här blir det....

...inte mycket gjort. Allting går i slowmotion på jobbet och när man kommer hem springer tiden iväg minsann. Alldeles för mycket jobb just nu och jag känner mig irriterad och trött. Idag har vi dessutom en sammankomst igen på den andra kliniken efter jobbet. Men hallå, kan man då aldrig få sitta och njuta av Julefriden med familjen?!!!!!

Oj, jag höll ju på glömma....Anthony ja, det gick jättebra med hans uppträdande. Han var verkligen tuff och även om han sa sa senare att han var nervös, så syntes det då inte på grabben. Han körde sina två bitar The Fiddler och China side kick :)
Sam var så arg på mej efteråt....jag skulle ta bilder och han filma......bilderna blev katastrofala och ur fokus! Jag är en urusel fotograf tyvärr! Men hey, det hindrar inte MEJ från att lägga in en suddig bild eller två ......



Förberedelser.


Anthony skulle egentligen ha suttit på den andra stolen, men han var den enda som spelade Elektriskt, så de bytte plats och därmed syns inte Anthonys gitarr :(





Ett litet certifikat för medverkan, tillsammans med läraren Auguse. De har hittat kemin och Anthony är verkligen glad i honom.
En liten detalj innan jag avslutar för idag, en liten artikel som jag faktiskt såg i Aftonbladet. Pinsamt med tanke på allt lidande ute i världen.... Världens dyraste julgran!
Peace!

2 comments:

Annica said...

Åh´härligt att det gick bra för A på spelningen! Såg riktigt proffsigt ut!
Ja det var en gran som heter duga! Håller med dig, överdrivet lyxig!
Stressa inte ihjäl er nu i juletid!

Nu kommer Nattan imorgon! Härligt för er alla! Ta vara på tiden!
Kramisar!

LYCKLIG MOR said...

Men du snart snart så får du njuta av julefriden...
Klart det gick bra för A!
Men hey! säger jag då, inte var det dåliga bilder!
När M såg A nu på bilderna så sa han: Jag vill leka med han :-p...
Shit vilken äckeljulgran, håller med!
Kram!!!!!!!!!