Wednesday, September 1, 2010

Då va re dags...

...att dra till skolan och hämta Anthonys skoluniform och böcker. Det var lite dämpat i år, givetvis för att är ju bara 1 som ska tillbaka till skolan. Till och med Anthony tyckte det var tråkigt, han satt och tyst och stirrade ut genom billfönstret när vi åkte hem. Stackarn! Vi saknar dej Nathalie, så himla mycket.
Skolan sätter igång den 15:e Sep. Som alltid ska det bli skönt med rutin. Anthony ser fram emot det också.
Har tagit en ledig dag idag. Jag ska gå igenom sonens garderob (...ja, alltså inte till Narnia...) men bara se om han överhuvudtaget kan ha några plagg som finns där. Nu är det en sån period där allt är för kort och för tajt! Sedan beger vi oss en sväng till H&M och inhandlar det som behövs. Zarah har också mycket snyggt för grabbar i hans ålder.

Vi har även tänkt hinna simma lite innan det är dags för grabbarna att bryta fastan kl 18.42 .

Har hunnir med ett återbesök hos farbror doktorn i dag. Eftersom det inte blivit någon extrem lättnad i magen ännu, så ska jag göra en del prover och sedan blir det endoskopi nästa vecka. Orkar inte gå och må illa längre nu.

Garderob here I come!

Peace!

(oh yes, jag har tänkt stretcha ut sommaren lite på min blogg....därav den nya looken! )

4 comments:

Annica said...

Men hoppsan! Trodde jag hade hamnat på fel blogg då jag möttes av det gröna! Fint med det gröna! Tråkigt att inte magillamåendet vill ge med sig för dig! man hoppas alltid att det ska lindra med medicin...men ibland så gör det ju inte det, tyvärr!

Ja, nog blir det skönt säkert för Anthony att börja skolan om någon vecka. Förstår att det är tomt utan syster och dotter hemmavid, håller tummarna att hon kommer att trivas med skolan här hemma i vinter!

Jag har nyss varit iväg till myrorna med 2 kartonger kläder som jag rensade ut i våras, känns befriande att få rensa...är väl dags igen nu med nästa utrensning.

Ha det bra! Vi saknar er!

LYCKLIG MOR said...

Åh, najs look på bloggen! :-)
Skönt med en ledig dag! Förstår att ni saknar N massor!!! Åh!
Hoppas nu att du får hjälp med magen så du kan börja må bättre snart!
Kram!!!!!!!!!!! Miss u!

Monica said...

Kram mina systrar!

LYCKLIG MOR said...

Åh Nathalie-låt! Så gulligt! Fint!
:-)