Nathalie, låten som jag lagt in ....hahahhahaha den är för dej! Han sjöng inte I love dogs i alla fall....de hade nog bara världens sämsta soundsystem på Åhlens i Skellefteå!!!!! Kraaaam
2 comments:
Anonymous
said...
Hahahahah "Alors on Dance!!!" How did you find it? xD
2 comments:
Hahahahah "Alors on Dance!!!" How did you find it? xD
They played it in Sweden on the radio ...apparently and it's something of a hit at the moment..videoclip sucks though!
Kram
Post a Comment