Friday, April 30, 2010

Trevlig Valborgs!

Idag blir det Valborgs firande på Svenska Kyrkan. Det var evigheter sedan jag var där. Det blev mera när barnen var mindre. Idag ska jag dit i alla fall med en arbetskompis och jag tror även att jag får med mig barnen : ) Kliniken ska spronsra med lite priser till en tipsrunda som kommer att ta plats där på området. Så jag och min kära kollega Jeanette ska dit och "representera" jobbet lite.....det är inget vi har blivit ombedda att göra, utan vi gör det bara för skojs skull. Jag tror att min boss's brorsa ska hänga med också. (även han är tandläkare....fast i sverige) .
Brasa, körsång och bus.....man kan även köpa mat. Och som sagt, tipsrunda. Vad mer kan man begära?!!!!! Ska bli kul!

Förhoppningsvis kommer jag ihåg att ta bilder också.....

Peace!

4 comments:

LYCKLIG MOR said...

Åh så glad jag blir att du skrivit några rader! :-)
Det låter som att ni får en mysig valborgs! Kul!
Vi får främmande, det blir lite knytis, längtar! Här snöar det idag! :-o
Trevlig valborgs till er med!
Kraaaam till er!

Helen said...

Så trevligt!! Ni har garanterat ett finare valborgsväder i Dubai än hos oss, här snöar det! Blä!

Hoppas att allt är bra med er!!

Stor kram!

Annica said...

Har saknat ditt bloggande! Roligt med en uppdatering! Hoppas ni får en trevlig dag och kväll med erat firande!
Här blir det att hålla sig inomhus, alldeles för kallt att grilla sig en korv.
Kramisar!!

Monica said...

SNöööö.....hörde det !!!!!!!!! Va fasen!!!!!!!!!!!! Jag skulle bli totaldeprimerad!!!!!
Nu hoppar jag in och bloggar vidare! Saknat er alla!