Wednesday, December 2, 2009

National Dag i UAE


Ja, nu har United Arab Emirates fyllt 38! National Day Parade kan ni kolla in har om ni vill.
Vi har alla varit lediga idag och firat!!!! Nja....kanske inte firat direkt....om jag ska vara arlig sa har jag varit hemma hela dagen. Vi har tagit fram julgranen! Yess! Jag vet att det ar himla tidigt, men HEY who cares!!! Det blev supermysigt som vanligt och jag har haft pa Bjallerklang hela dagen, genom Sveriges Radio, bara Julmusik. Toppen! Julkanslan infann sig meddetsamma!

Sam har akt till Libanon idag pa konferens. Kommer hem pa Sondag. Jag ska bara vara hemma och pyssla pa. Ser fram emot en lugn helg. Det har varit fullt hallaballooo den senaste tiden sa det ska bli skont. Ska bara jobba imorgon och sen har vi ju redan helg.

Nu hoppar jag to bed. Trottsamt att fira National Dag! hahahahahah

Peace!

PS som ni nog alla hort pa nyheterna sa ar det kris situation nu med Dubais ekonomi, det har ju inte tjatats om nagot annat i media i flera dagar nu. Jag valjer att INTE blogga om detta annu. Sa komplicerat. Det tar vi en annan dag.
DS

1 comment:

Helen said...

Klokt av dig att ta det lugnt i helgen. Vi vill ju inte att du ska vara utbränd när ni kommer till Sverige!

Jo, jag har hört om Dubai's kris, men faktiskt inte satt mig in i det...

Ha en skön ledighet!

Kram!