Sunday, November 29, 2009

Lördags-utflykt.

Som jag skrev tidigare så åkte vi till Ras Al Khaimah över dagen igår. Våra vänner P och N bodde där på Hotell över helgen med sina barn. Skitfint var det. Vi hade en super trevlig dag. Nathalie var inte med, bara lill mannen. Här kommer lite bilder.


Ni kan ju fokusera på bakgrunden tack.......




Just det ja....det var ju så man skulle göra....varför tänkte inte jag på det!



Halva dan spenderade vi vid poolen, och den andra halvan vid havet.









Drakflygning blev det med!




Lilla Kaya tyckte det var jätte spännande....




Vi har världens underbaraste kompisar! Alltid glada och påhittiga! Inte en lugn stund....






Frisbee hör ju också till strand livet tycker vi.







Solnedgången var underbar!





Wow! Pappa har gjort sandslott...till MIG!!!!!! (det rafsades ner på 2 sekunder!)




Och här sitter lilla syster åt Kaya och njuter i Mormors famn. Bara 8 veckor gammal.




Får man vara så här snygg och smal när man precis fött en bebis.......Kram Nancy! Du är en pärla och en underbar kompis och Mamma!



Peace!

4 comments:

Annica said...

Wow! Vilken underbar dag ni verkar ha haft vid stranden...blir absolut inte avunds. Not!!!
Vilka fina vänner och deras barn ni verkar ha.
Kramisar!!
PS. Idag har det varit -10 grader ute, och i morgon pratar dom om att det ska komma snö...äntligen lite vitt på marken.

Hellen said...

Åh, va fin det var vid stranden. Snygg bikini, pinglan! :-)
Jag längtar så till Dubai varje gång jag går in här och ser bilder som du lägger ut.
På fredag sticker vi på vår resa, det ska bli härligt.
Kram till dig och hela familjen!

LYCKLIG MOR said...

Gud så mysigt!
Första bilden så fokuserar jag på dig! Så fin du är! :-)
Så gosig bebbe!
Och fina Nancy, hälsa från mig!
Ja tänk om man fick se ut som Nancy efter förlossningen...avis...
Kram från "michelin"gumman

Helen said...

Vilken underbar dag ni verkar ha haft.

Härliga bilder på härliga människor i härliga miljöer!!

I like!

Ha det gott!

Kram!