Monday, August 17, 2009

Tack och lov för....

IKEA!
Igår tog vi en liten sväng dit, ja ni vet, alltid behöver man nåt därifrån. När vi kom till kassorna, blev Sams ögon stora av förtjusning.....ESTRELLA!!!!! De har inte haft det på ett tag nu, så det var en nice surprise. Sam skulle givetvis toka på lite där och låtsas att han skulle köpa kartong-vis. De filipinska kassörskorna satt och fnissade åt spektaklet! Det blev bara ett par påsar i fall ni undrar......
I mathörnan som dom har så hittade jag lite nya produkter. De hade faktiskt frysta kanelbullar också! I love IKEA. (men oj, det låter som vi åker till IKEA bara för att handla mat hahahahah)


Nej, detta duger inte....jag är faktiskt på väg till jobbet.

Till helgen lovar jag att sätta in fler semester bilder. Tills dess...

Peace!

3 comments:

Hellen said...

*haha* jag tror att Sam gärna hade köpt en hel låda med Estrella :-)
Det är så kul att läsa lite och se lite bilder på er!!
Förra veckan så hade dom reportage från Dubai i programmet Packat och Klart. Kan säga att jag blev sååå sugen på att åka nuuu!! Dom körde förbi ert hus och Dusit Hotel, så mysigt när man känner igen sig! :-)
Kramis

LYCKLIG MOR said...

:-D Men varför köpte ni inte hela kartongen?! Det är väl inget fel med det? ;-)
Frysta kanelbullar har jag missat.
Vi besökte IKEA sundsvall på väg hem från vår stholms-tur, precis som du säger alltid behöver man något! :-)
Roligt inlägg, tack!
Hug!

Annica said...

Nog tror jag att Sam köpte kartongvis av Estrella, om inte, så får han väl göra det nästa gång det blir en tripp till Ikea. Roligt att fynda lite godsaker också på detta stora varuhus, inte illa.
Ha det bra, kram!!