Thursday, June 4, 2009

Film film film

Har varit med barnen på bio ikväll. Vi har sett UP en skit charmig film från PIXAR, kolla in Trailern här om ni har lust. Det gulliga med denna film var att det var 3D så vi satt och såg den med 3D-brillor på. Verkligen bra tyckte vi alla.






Det gick finemang att ha 3D ovanpå vanliga glasögon......Det kan båda intyga!

Såg The Reader häromdan som jag nämnde. Otroligt bra film. Se den! Kate Winslet spelar sååå otroligt bra. Se INTE trailern innan, den visar alldeles för mycket av filmen tycker jag. Seså, gå nu och ladda ner den eller vad ni nu gör....hehehe

Nu blir det storstädning och strykning. Någon som vill komma och hjälpa till.....nähä...tänkte väl det....

Mannen är i Beirut sen igår. Han kommer hem på Söndag. Det är Val i Libanon så jättemånga kommer att åka härifrån och rösta. Det är typ det första valet på många år som anses vara civiliserat och sjysst. Hoppas det går bra. Han kommer hem innan resultatet är färdigt och det kan ju vara smart. Man vill ju inte fastna där om det skulle urarta om man säger så. Det skulle ju inte vara så ovanligt. Spännande.

Peace!

4 comments:

LYCKLIG MOR said...

Cool film! Med 3 -D bilder :-)
Verkligen superbra bild på barnen i salongen!!! Häftig bild!
Storstädning, nja jag vet inte jag fast det kanske är det som behövs för att förlossningen ska starta;-)
Känner mig rastlös, kanske kanske är det ett tecken...
Kram

Annica said...

Såg trailern på filmen, charmig film med farbrorn och lillpojken. Stefan håller på att ta hem The reader nu, verkar bra. Fina brill bilder på barnen, sööööta!!! Val i Libanon! Vi har också val här hemma på söndag, EU Val!
Ha en fortsatt trevlig helg, Kramisar!!

Helen said...

Söta 3-D barn du har!

Städning får jag nog av här hemma, men tack för erbjudandet!

Jaså, Sam är i Libanon. Tänk om det kunde bli lugn och ro i det landet. Det verkar så vackert där. Jag kan tänka mig att ni skulle kanske bo där i stället, i så fall.

Ha det gott!
Kram
Helen

LYCKLIG MOR said...

Vad händer i Dubai då?
;-)
Kramis!