Friday, May 29, 2009

En hel dag med barnen!

Vaknade tidigt imorse på min lediga dag. Tvättade, städade och pluggade med Anthony till 12 tiden. Sedan drog jag och ungarna iväg med ett par kompisar till Pergola som jag skrev igår. Det var supergod mat. Olika stationer med mat från alla hörn av världen. Jag höll mig mest till Sushin!!! Efter en härlig brunch gav vi oss av till Dubai Mall och handlade lite sommarkläder till barnen och hade det allmänt trevligt. Nu blir det movie time med Anthony. Han vill att vi ska se August Rush tillsammans. Jag har sett den tidigare, inte alls tokig. Känner på mig att jag kommer att somna i alla fall.....
Sam är ute med grabbarna ikväll. Helgen fullspikad. Imorgon bitti kommer målare hit och målar om alla väggar i vitt. (De blir ju smutsiga efter ett tag, så det är dags med lite uppfrächning). Anthonys rum förblir blått och Nattans rum får också förbli den färg hon har, mörkrött och beige. Stökigt kommer det att bli....promise you that!




Trevlig helg på er alla!

Peace!

3 comments:

LYCKLIG MOR said...

Allt låter trevligt! :-)
mums så gott med sushi! Längtar faktiskt efter det nu!
Men vems är geten? :-D
Är målaren klar nu?
HuG!

Monica said...

Färdigmålat! 4 snubbar kom och målade!!!! (skönt att hyra lägenhet, då är det minsann service)
Geten ja...det vette klån! Den bor i Dubai i alla fall nånstans...
Tjingeling

Annica said...

Jag måste vara den enda i hela världen som inte har smakat sushi! Ja,ja ,det blir väl någongång säkert. Söt get!
Kram!