Thursday, April 23, 2009

TGIF

Sådärja, då har man lyckats ta sig igenom ytterligare en arbetsvecka. Ska bli skönt med helg.
Ska strax stänga av datorn och pallra mig till stranden i ett par timmar. Det blir nog bara jag själv som åker. Nathalie har polare som sovit över (sover fortfarande, klockan är bara 10), Anthony ska till sin bästis och spendera dagen där i hans pool. Mannen snarkar och sover djupt....så det blir min kära Ipod och en bra bok som gör mig sällskap. Innan jag går tänkte jag dela med mig av lite Emirates-bilder som är tagna av GN's läsare som vanligt. Blandad kompott och kanske en eller två bilder för mycket av fåglar....(det bara blev så)!!!! Ha en bus-skön helg allihopa!





































Var inte sista bilden väldigt powerful?
Peace!

3 comments:

Annica said...

Åhh, vad det lät härligt med stranden...hade väldigt gärna hängt med dig dit. Vi har börjat få lite varmare på dagarna nu, och solen har lyst men tyvärr så är det mulet idag. I helgen så ordnar Öjebyns inneb. en World Challenge cup för en massa utländska lag och naturligtvis Svenska landslaget i innebandy (jag pratar om herrlagen) så det är en väldigt stor grej som händer här i Pite i helgen. Naturligtvis så åker man på att arbeta, det blir hamburgeri försäljning för våran del och sarg vakter för pojkarna. Men det är ingenting som jag känner är tråkigt, jag ser framemot det.
Ha nu en fortsatt skön ledighet, bränn dig nu inte för mycke på beachen.
Kram!!!
PS. Jättefina bilder du har satt ut idag!

Helen said...

Jag håller med Annica! Det skulle inte vara helt fel med lite strandliv...

Bilderna var så vackra, och den sista hade verkligen något magiskt över sig!

Hoppas ni får en härlig helg!

Kram
Helen

LYCKLIG MOR said...

Otroligt vackra och läckra bilder!
Hoppas ni får en underbar helg :-)
Kram på er!!!