Thursday, March 5, 2009

Weeeeeekend!

Ja, äntligen säger jag bara. Vilken lååång vecka det varit. Pust. Jag bokstavligen dansade ut ut kliniken kl 17. Ett par sköterskor tittade på mig som jag vore psycho......lite psycho är nog nyttigt tror jag. Brummade hem, trafiken flöt på bra. Hämtade upp barn och deras kompisar och vissa lämnade jag av på Shopping Mall och lill mannen, stor mannen och jag gick på bio. Marley & Me såg vi. Den har ett par månader på nacken, vet inte varför det tog så lång tid att hitta till Dubai. Bra var den ialla fall. Höll på skratta ihjäl mig. Om ni inte har sett den, kolla in trailern här . Helt klart sevärd tyckte vi alla.


Uret börjar närma sig 23 och Anthony har somnat. Sam drog iväg för att spela backgammon med en polare och jag sitter och väntar på att Nathalie och hennes polare ska komma hem. Det blir nog flams halva natten lång. Tvillingarna ska sova över. Tyckte mig höra att de skulle göra cup cakes när dom kom hem........Det brukar bli halli galli i köket, men what the heck....huvudsaken att de har kul. Själv ska jag antingen sätta på en bra film eller börja med en ny, "smarrig" bok.....Mot sängen!

Ha en skön kväll!

Peace!


1 comment:

LYCKLIG MOR said...

Nice med bio, den filmen har jag faktiskt inte sett, får hyra den någon dag (tack för tips).
Jag och J var på bio och såg succén "män som hatar kvinnor" (stieg larsson), himla bra film!!! J:s parents var här så vi passade på att gå ut och käka och titta bio så fick dom vara barnvakt.
Kram!