Saturday, January 24, 2009

Raindrops keep falling...

Yesssss, It's been pouring down some more. All evening and all last night. Thunder and lightning as well. So the weekend has been pretty boring. We managed to go for walks in between the showers, but that's about it.
Anthony watched a scary movie last night so he asked his sister if he could sleep in her bed (she has a double bed...) and she was kind enough to say Yes! I guess both of them were a bit scared of the thunder too.....




I, myself have been enjoying some good reading. Bad weather and reading goes hand in hand I think, plus I have downloaded loads of music to my Ipod.
Today I've been reading "Who will cry when you die", by Robin Sharma. It's from the series The Monk Who Sold His Ferrari, one of the best books ever written according to me. Read it if you haven't already, it's a wonderful book. (All his books are fantastic)






Time to attack the kitchen and see what I can cook for dinner.

Have a lovely weekend, me I'm back to work again tomorrow.

Peace!

4 comments:

Helen said...

Jag hoppas jag kan svara på svenska till ditt engelska inlägg...
Regn i Dubai? Måste vara klimatförändringen/miljöförstöringen som ligger bakom ;)...
Nåja, ni kan nog behöva lite väta, därnere!
Tur att Nathalie godkände sovkompisen, annars kanske mamman och pappan hade fått besök av TVÅ nattgäster.
Ha det gott!
Kram
Helen

Annica said...

Då fick man uppdatera sig på lite eng., kan behövas. Så ni har regn, härligt, men ni behöver nog det. Här hemma är det grått och trist, har inte sett solen på länge. Idag kommer Roger hit och ska hjälpa oss med datan, vi har köpt en ny data burk, den andra håller på att krascha när som helst, låter som ett reaplan hela tiden, man har hållt andan.
Ha en bra dag, kram!!

Monica said...

Det ser snyggare ut att skriva pa enegelska tycker jag an att skriva utan de svenska bokstaverna...som jag inte har pa min laptop och koderna som jag anvander pa desktopen funkar inte pa min laptop heller, sa ni far trana pa eng litegrann ibland.

LYCKLIG MOR said...

Åh, den boken vill jag läsa! Robin är såååå bra!
Kram