Friday, November 21, 2008

Invigning...



Som ni kanske redan sett och hört så har det varit invigning av Atlantis hotell på Palm Island.
Min vännina hade äran att vara en av de 2500 inbjudna gästerna och hon sa att det var en natt hon aldrig kommer att glömma. Kändistätt, fantastiskt uppträdande av Kylie Minogue, otrolig mat tillagad av de främsta kockarna i världen plus ett fyrverkeri som varade i 15 minuter och fick alla gäster att stå och gapa helt förstummade.....
Kolla in länken i Aftonbladet om ni inte redan gjort det! ATLANTIS

Finns även lite bilder från Gulf News! Enjoy!


Tjingeling!

3 comments:

LYCKLIG MOR said...

Wow så coolt alltså!
Var in på gulf news och kikade på otroligt läckra bilder :-)
Hoppas helgen varit skön!
Kram

Annica said...

Ni ska då jämnt vara värst på allt därnere!!! Det hade varit trevligt förstås att bli inbjuden på ett sånt jippo, inte helt fel.
Nu har små barnen åkt hem, roligt har det varit, men lite jobbigt måste man erkänna.
Ha en bra kväll

Helen said...

Jag börjar med att tacka för din värmande kommentar om min blogg. Jag blev jätteglad. Kul att du gillar den!
Häftig invigning!
Jag måste hålla med Annica, det sparas inte på " krutet "( i dubbel bemärkelse )när det firas i era trakter!
Ha nu en skön, ledig dag. Du ska väl förstås inte ut och skotta idag??
Nä, tänkte väl det!
Kram
Helen