Saturday, August 30, 2008

Käckt!

Jag TROR och HOPPAS att min playlist har "fastnat" på bloggen åter igen. Det var lite strul tidigare, men nu har jag gjort en test och det verkar fungera! Tjoho va glad jag blir.

Allt under kontroll i Dubai. Börja komma in i rutinerna igen. Nathalie ska börja "praktisera" imorgon på en firma som heter Landmark Properties. Det var en polare till oss som hjälpte henne in där. Hon ska hänga med fotografen och lära sig lite om fotografering och photo shop osv. (Hennes framtidsyrke kanske......) Det blir kul. Hon börjar inte skolan förrän om 12 dagar så det passar ju bra. Bättre än att sitta här hemma och räkna ner dagarna. Hon tycker det ska bli skoj.

Anthony's bästis kommer tillbaka från sin semester idag så det blir full action nu imorgon när dom ska träffas.

Har precis kommit hem från bio. Vi har sett Journey To The Centre Of The Earth. En familjefilm som jag inte hade väntat mig skulle vara så intressant för mig, men där fick jag!!! Den var faktiskt himla underhållande. Tyckte vi alla för en gångs skull. Svårt att hitta en film som hela familjen gillar....you know what I mean. Vi skulle se nya Batman filmen, men det var utsålt!



Nu ska jag krypa till kojs snart och läsa. Har börjat med en ny bok som heter The Russian Concubine m Kate Furnivall. Det verkar vara en bok som man inte lägger ifrån sig i första taget.


Natti Natt!

3 comments:

Annica said...

Trevligt med lite musik igen på din blogg, aldrig fel.Men gud vad kul och intressant för Nattan att få följa med en riktig fotograf, hade gärna hakat på där med våran nya kamera, roligt att få höra hur det går. Roligt för Anthony att få träffa sin kompis igen efter sommarlovet, blir nog full fart där.Solen skiner idag, men det har varit kallt i natt, bara någon plus grad. Blir till att klippa gräset idag och klyva lite ved.
Ha en bra dag, kram A

LYCKLIG MOR said...

Nämen hallå :-) Jippi, playlist igen! INgen blir gladare än jag!:-)Filmen 21 har jag ej sett, är den bra? Cool musik i alla fall, passar din blogg!Kul med N och praktiken, det är ju helt perfekt!!!
The Russian Concubine-boken har jag heller ej hört talas om, snyggt omslag! Jag har precis läst ut Flyga Drake, men shit så bra bok!!! Ojojoj så jag har gråtit!!!! Får se vad jag ska läsa härnäst...
Fint med de nya bilderna på högersidan också! Nice!
Nu ska jag gå och hacka färsk grönkål som sedan ska frysas in i portionspåsar som sedan ska tas fram till goda pajer...
Kram!!!
(hihihi, gick först ej posta inlägget, tror A postade samtidigt som mig!)

Monica said...

Jamen Hallojsan på er systrar! Vad ni verkar ha häcken full. Klyva ved och hacka grönsaker......Rock on! Ja musiken var bara ett litet smakprov...har inte tänkt ut några låtar än. Det blev bara 21 eftersom den cd'n låg så bra till och det var riktigt hyfsad musik där. Har ej sett filmen. Sam såg den och han tyckte den var skitbra. Kram