Saturday, February 16, 2008

Carlos Santana.....


Ok, ännu en helg som bara sprang förbi. Vi har dock hunnit med en hel del skoj som vanligt. Torsdag kväll var det ju Valentines och vi myste till det lite härhemma. Vi öppnade faktiskt lite bubbel och gjorde smarriga räkmackor m.m. Hade även bakat en hjärtfromad tårta som blev super. Anthony, min son, är ganska romantiskt lagd har jag upptäckt och han tyckte att det var skitmysigt!


Fredag morgon drog jag och Nathalie på en liten foto tripp. Vi gled runt i ett sömnigt Dubai och tog lite bilder som jag givetvis kommer att dela med mig av. Nathalie har stort intresse för att fota och det är ju bara att uppmuntra henne om det är det hon gillar. Hon är väldigt duktig redan.

På kvällen var det dags för konsert igen! Ja, jag vet...vi gör inget annat än att förlusta oss..!!!! Carlos Santana var i stan och det kan man ju INTE missa. Det var en minnesvärd upplevelse. 15 000 pers och verkligen ös. Han hade stort band med sig och ...ja....alla känner väl till Santana....det var SUPER!


Sam och Anthony var till stranden idag medans jag och Nathalie valde att gå på en stor hund och katt show som hålls årligen här. Oj vilka fina och mysiga djur vi såg. Man blir riktigt sugen. En del var supercharmiga med tuffa kläder och glasögon ...hahahah , verkligen pluttiga.


Det var våran helg.
Xxx



2 comments:

LYCKLIG MOR said...

Hej :-)
Så jättefin du har gjort din blogg!
Det blev ju jättebra med det vita och gröna - nu är det mera lättläst ;-)
Vad ni hittar på roliga saker hela tiden, kul!
Och Santana-WOW!!! Så häftigt.
Stor kram!

Monica said...

Hej! Tack...ja jag tyckte att den mörka prickiga bloggen var deprimerande.
Ja, hittar på och hittar på...i en storstad är det ju alltid nåt på gång. Att gå på konserter är ju det härligaste som finns.
Xxx