Sunday, January 13, 2008

Bush kommer!

Hej alla vänner!



Världs premiär för min nya blogg. Välkomna!



Jenny, tack för tipset! Hoppas du kommer att kika in då och då på min blogg också.



Idag öser regnet ner i hela Förenade Arab Emiraten. Känns lite hemtrevligt om man kan uttrycka det så. Glada i hågen kom barnen hem från skolan idag "-Vi är lediga imorgon!!! Wohoooo!" Men Usch tänkte jag då (de har ju nyss haft jullov)! Vadan detta!

Jo, President Bush kommer tydligen till Dubai imorgon och för att trafiken ska flyta smidigt så har alla fått ledigt imorgon. Vilken lyx!

Annars håller jag övriga kommentarer om Bush för mig själv.



I helgen så var vi på Cafe' Ceramique. Det är ett kul ställe där man kan sitta och ta en fika eller matbit samtidigt som man kan måla sin egen utvalda porslins pryl. Det är hur kul som helst. Man kan sitta i timmar och måla och mysa. Man kan även lämna sin sak där om man inte vill göra allt på en och samma dag. Och när man är färdig så "bränner" dom porslinet. Det ser skitproffsigt ut. Ska posta en bild när våra alster är färdiga.

Nu är det dags för läxläsning.

Vi ses!







1 comment:

LYCKLIG MOR said...

Hej :-) Så kul att du också startat en blogg - Äntligen!
Åh så ni får finbesök av Bush imorgon ;-)*fniss*
Det där cafeét lät ju skitmysigt, vilken grej!
Och du, det går ju jättebra att lämna kommentar i blogspoten...man kilckar bara på "comments" nedanför texten som bloggaren skrivit. Man kan även ändra inställningarna i bloggen så att man kan ta emot anonyma kommentarer om man vill det (då behöver man ej vara medlem i google) Men det är ju jag så jag kan lämna en kommentar nu ;-)
Ha en underbar kväll!
Kram