Saturday, May 5, 2012

Fixat mina.....

Kärlspindlar idag. Japp nu har jag tittat på dessa fula ben i 20 år och tyckte det var dags att åtgärda detta. Det var lite nervöst innan men det var absolut ingen big deal. Sklerosering kallas det. Dr'n injicerade ett medel med en fin nål under huden där "spindlarna" fanns och 25 min senare drog jag på mig stödstrumpor och första omgången var avklarad. Om ca 6 veckor kollar vi resultat och repeterar proceduren av kvar varande kärl. spännande! Det blir att ha strumpor dag och natt i 48 tim och sedan en vecka bara dagtid. Uppdatering följer.
Peace

4 comments:

Nathalie Baugi said...

snyggt!!

LYCKLIG MOR said...

Kärlspindlar var ett nytt och fint ord för mig! Men gud detta vill jag med göra!!! Snygga fossingar! Kram

Helene L said...

Spännande!! Ser att du fixat fina fötter också som sticker fram under stödisarna! Jag har också lite blodkärl att fixa så att jag med får snygga ben! Ta det lugnt nu och sitt och mys med Enzo så att benen får vila! Kramiz <3

Annica said...

Hej å hå! Vad spännande med resultatet! Känner en som gjort detta för ca 2 månader sen, har inte träffat henne på ett tag så jag vet inte om hon är nöjd med resultatet.
Ta hand om dig nu!
Hälsa fam. Kramar!