Thursday, January 26, 2012

2012 ett sportigt år....

....kan vi hoppas i alla fall. Anthony skulle egentligen delta i en simgala idag, men det blev inställt på grund av kyla! Ja, det är sant! Vi har haft riktigt kalla nätter och t.o.m lite snö i Norra Emiraten.  Så det blev marathon istället för grabbarna. Dubai Standard Chartered Marathon, 1 mil gjorde dom. De var riktigt stolta. Vet inte tiden, men det var nog inte lika viktigt. 15 000 deltagare i år, vilken folkfest! Själv var jag inte förberedd, så det blev lite jogging i området här. Inte fy skam. Nästa år ska jag fasen i mej se till att springa jag också.

P.S  Man ska egentligen vara 15 år för att delta.....vi fuskade.....Anthony är en lycklig kille idag!








PEACE!


3 comments:

Annica said...

Så duktiga grabbar! Kul! Ja nästa gång får du vara med du också!
Så smal Sam har blivit, han måste ha gått ned massor i vikt!

Åh grabben håller på växa ikapp pappa snart, han blir nog lång han också. Fin han är i kort klippt...han passar i det.

Ha en fortsatt skön helg! Kramar till er alla!

Monica said...

Visst har dom varit duktiga. Ingen har tränat innan....ja, Anthony simning och Sam squash. Nja han ser nog smalare ut än vad han är....Men han kämpar. Anthony har blivit ganska lång ja. Perfekt frissa för en sportig kille :) Ha en mysig helg. Jag ska tyvarr jobba imorrn. Kändis tandisen kommer fran New York sa det blir hektiskt som vanligt. Kram

LYCKLIG MOR said...

Hej! Så himla duktiga och fina!!!
Härligt med kyla! ;-)
Krama sprintergrabbsen från mig!!