Monday, December 19, 2011

Men vad....

....har jag gett mig in på. Precis innan jul dessutom.....Gått med i viktklubb.se igen! Det handlar om vadhållning. Jag och Lara mot Sam och Ali. Vi ska tävla om vilket team som kan genomföra det vi kommit överens om. Alla har sagt sina mål högt och vi ska bevaka varandra. Turligt nog har vi 6 månader på oss. Spännande!

Jisses nu ligger Julen och lurar bakom hörnet......varför går det så snabbt just nu!!!!!!! Har redan klart Julklapps inköpen, men det lär nog bli en liten tripp till. Alltid glömmer man någon. Vi ska mysa med tomtegröt på Julafton har vi tänkt med bara oss 4 och öppna klappar. På Juldagen har vi Julmiddag med släkt och vänner och även grannar. En av dom jobbar inom catering branchen så ingen ska laga mat utan vi beställer färdigt, det blir Kalkon m.m och tydligen vill alla ha köttbullar, så det ska jag fixa. Det blir stora mängder. Det blir kul. Vi ska göra långbord precis utanför vårat hus. Eventuellt att jag jobbar julafton halva dan, men det känns ok. Vi kan brassa på Julmusik och dricka glögg mellan patienterna hehehe har hittat skitgod alkoholfri glögg på Marks and Spencer.

Nu är John Blund här. Tjillevipp!

Peace!

No comments: