Saturday, September 3, 2011

Orlando del 1

Här kommer bilder från ankomsten till Orlando och första dagarna där. Vi hade en underbar tripp och jag åker gärna tillbaka till Florida igen. LOVED IT!!!! Bussen nedan, Magical Express, tog oss till det mest fantastiska hotell som jag någonsin bott på..... Animal Kingdom Lodge. Hur ofta får man vakna upp på morgonen och se giraffer som står utanför balkongen...Skitcoolt!!! Bästa parkerna tyckte jag var Epcot och Animal Kingdom. Det var 6 dagar av bus och skoj. Vi gick, gick och gick från morgon till kväll och ramlade isäng av utmattning. Skavsår fick vi alla och ont i fötterna. Långa köer till attraktionerna var det, men vem brydde sig....det var så himla kul allting. Vi var med om störtregnskurar av högsta grad, vi tyckte alla att det var exotiskt och spännande och sprang runt med våra ponchos i högst hugg och flamsade på. Allt var bättre än vad vi förväntat oss. Hoppas ni gillar bilderna. Har flera tusen, så det var otroligt svårt att välja....som vanligt. Några fler bilder blir det nog på bloggen framöver också. Enjoy!















































2 comments:

LYCKLIG MOR said...

Så superfina foton du har lagt ut på bloggen!!!TACK!!!! Tack för att du tar dig tid!!!!
Saknar er så mycket när jag ser på bilderna! Kortet i spöregnet när Nathalie står och skrattar i dörren är superbra!!! Ja alla kort är bra (ni är så fina!) men just det gjorde mig extra glad! :-)
Här är schemat fullspäckat (som vanligt)! Lilltjejen har haft magsjuka och jag har haft fullt upp inför förberedelser för Öppet hus som vi hade igår (blev lyckat!).
Förresten, gillar din nya bloggdesign och hur har du lyckats få in så STORA bilder? Startat en helt ny blogg eller???
Kram!!!!!

Annica said...

Älskar bilderna! Håller absolut med dig...väldigt häftigt hotell såg det ut att vara.
Stora kramar!