Sunday, June 12, 2011

Två flugor i en smäll!

Trevligt som attan hade vi på Sam och våran kompis 45-års dag som firades på vårat stam hak Teatro. Maten var som vanligt suverän och stämningen på topp.




Jag säger bara Wasabi Tempura Prawns........det godaste som finns!











Lara lyckades titta in i kameran också!!! Hon är för gullig.







Najla börjar verkligen visa tecken på ålderskrämpor.....hon hade t.o.m med sig sin blodtrycks mätare....hahahahhahah Skämt åsido, hon har inte varit pigg på senaste tiden och vi tyckte det var skoj att hon kunde komma ialla fall.






Tårtan från Brunetti var gudomlig.



45-åringarna!!!







Här står Sam med sin systers söner. Snart blir vi grannar med han till höger, Ali med familj. Längtar! Världens finaste människor. Och de åker vi nu även på semester med i sommar.











Här sitter jag och Diane och jag och pöser efter en mat och god tårta. Jag är ingift moster till denna dam....hur konstigt verkar inte det....hahahah....hennes man är Sams systers son! Ni fattar?!!!!!



Nu sitter vi och räknar timmarna tills Nathalie kommer. Ska sova en liten stund innan...om det går. Saknar henne så vansinnigt mycket. Det var ju trots allt Jul när jag såg henne sist!



Kram

7 comments:

Monica said...

Försökte fixa till bloggen, det blev så långt mellanrum mellan bilderna....det gick inte att fixa, don't know why

LYCKLIG MOR said...

Åh så trevliga bilder och vilken mat! :-o Så fina ni var (speceillt du! ;-)...
Hoppas ni får fina veckor ihop hela familjen!
Kram!!!!

Monica said...

Tack Finaste! Ja nu har hon landat. känns underbart att ha henne hos oss nu.
Kram
p.s
Den där bilden....Nathalies favvo....vargar och fullmåne....

Helene L said...

Åh, måste du visa bild på wasbi tempura??? Det är ju sååååå gott!!
Fina bilder var det i allafall! Vilket härligt kalas!!
Mysigt att hon äntligen är hemma nu och va kul det var att prata med dig i fredags! Får vi göra snart igen!
Kram!!

Monica said...

heheehe Helene...jag ville retas med dej, det var därför jag postade bilder på Tempuran!!!!
Ja, det var skittrevligt att skypa, det får vi göra om snart.
Kraaaam

Helene L said...

I Love Tempura!!!!

Annica said...

Vilken middag! Ni såg ut att ha väldans trevligt! Åh vilken mat...har suttit och spanat in maten, blir hungrig så här på kvällskvisten!
Kramar!