Saturday, March 12, 2011

Visst är det tillåtet...

...att ta ett break från bloggandet då och då?!!!! Ja, det har ialla fall gjort och det känns skoj att dyka in i bloggosfären igen.

Mycket tragik i början på året. Inte för våran del, tack och lov, men ute i världen. Ibland kan det vara en tankeställare och ett uppvaknande. Vi har det väldigt bra.

Dessutom har jag haft fina Helen här i en vecka och hon har varit en frisk fläkt i vardagen. Saknar dej! (Mange också givetvis, men han drog till Asien på affärsresa redan efter ett par dagar...) Var till Sheraton igår och njöt av sol och bad och poolkillarna frågade vart våra gäster var.....

Jobbat idag fast jag brukar vara ledig Lördagar. Det var ok, och jag är nu ledig IMORRN istället. Wohooo!

Efter jobbet idag mötte jag upp med grabbarna på Dubai mall och gick på bio.



Precis vad vi behövde, en super rolig komedi med Jennifer Aniston och Adam sandler. Rekommenderas.

Peace!

3 comments:

Annica said...

Hallå! Har saknat ditt bloggande! Roligt med en uppdatering!
Härligt med lite Sverige främmande, hoppas ni hade en trevlig vecka. Ja nog är det oroligheter runt om i världen, grannpojken Jens 20år pluggar just nu i Japan sen 2,5 mån. tillbaks, det var en intervju med honom i dagens PT. Tror själv jag skulle packa ihop och åka hem, skulle kännas för osäkert att stanna kvar.

Hoppas ni har det bra! Hälsa grabbarna!
Kramar!

LYCKLIG MOR said...

Försöker igen (har haft problem med att kunna lämna kommentarer...)
Åh hej!!:-)
Självklart så är det tillåtet att ta ett break...!
Ja usch och fy så mycket hemskt det händer i världen nu!!!
Tittade precis på nyheterna och började gråta! Herregud vad man känner sig maktlös - önskar att jag vore någon typ av gud...
Så H och M har varit i Dubai, så mysigt och trevligt!
Ni verkar ha det bra :-)
Kramar i mängder, saknar er!!!/J

LYCKLIG MOR said...

men så bra det funkade :-)