Tuesday, December 28, 2010

Vem vill jobba i Juletider...

...inte då jag. Kändes jobbigt att gå tillbaka till jobbet igår efter Julhelgen. Ingen var på humör och allt liksom bara strulade. Jag bestämde mig för att ta ledigt idag, hade ett par dagar sparade :) Har ju trots allt Nathalie här och tiden går ju så fort, vips så åker hon tillbaka till Sverige igen.

Vi har ätit lunch ute och sedan bjöd jag Nathalie på en ansiktsbehandling. Jag och Anthony strosade runt i ett shoppingcenter under tiden och "småhandlade". Rea för fullt....

Nu ska vi gå på bio (vet inte riktigt vad det blir).

Julen har varit mysig och riktigt lugn. Helt i min stil. Har träffat "stockholmarna" och snusat på deras lille nykomling. Så fin så fin! Jag och Sam firade dessutom bröllis den 26:e. Nu var det 20 år sedan vi gifte oss i Beirut.

See ya!

1 comment:

Annica said...

Skönt med lite extra ledigt! ta vara på tiden nu när Nattan är hemma en vecka till!
Här hemma har vi extrem kyla! Så det blir mycke sitta inne.
Kramar till er alla!