Wednesday, December 1, 2010

Då drar vi!

Här i Dubai blir det firande av National dag imorgon, följt av Islamiskt nyårsfirande. Vi skippar allt detta och flyger till Nordligare breddgrader, Libanon. Det ska bli hur skönt som helst. Fyra dagar av vila och trevliga återföreningar. Har precis kastat ner det sista i resväskan. Det är alltid så svårt att packa för en mini semester tycker jag. Det ska ju vara vinter i Libanon, men Beirut har 28 grader varmt fortfarande.....konstigt. Det blir en salig blanding av kläder, i fall det blir en tripp upp till bergen.

Det har varit en lagom stressig vecka på jobbet, blandat med lite trevligheter. Jag och Jeanette, som jobbar med marketing, har varit på Svenska sjömanskyrkan och ätit business lunch en dag och igår unnade jag mig en timmes massage efter jobbet.

Jag önskar er alla en trevlig kväll.

Peace!

2 comments:

LYCKLIG MOR said...

Men wow hallå, så jäkla skoj för er! Hoppas ni har det lovely!!!
Kram i mängder!

Annica said...

Hoppas ni har haft en mysig weekend i Libanon!
Många kramar!