Saturday, November 13, 2010

Wohooooo

Idag har vi lekt av oss lite. Vi var till Wild Wadi, en vattenpark som jag nog nämnt tidigare. Skoj hade vi. Vi var ett gäng på 11 pers. Bilderna är lånade på nätet.....jobbigt att ha med sig egen kamera på ett sådant ställe. Anthony åkte lättsamt den där läbbiga rutsch kanan ni ser på bilden.... Never säger jag bara!!!







Imorrn är det jobb igen och jag sitter och gruvar mig lite, ska säga upp en tjej som jobbat med oss i 7 månader.....Ser inte fram emot detta.

Ha en skön kväll allsammans!

4 comments:

Unknown said...

Hola,
Ja,man kunde ju få svindel för mindre...:) Stackars dig! Såååå himla jobbigt ! Jobbets baksida förstår jag. Yanis pratade om att träffa en kopis idag och så ringer hn pecis på dörren...Hoppas bara att hans mamma vet att han är här för jag har inte deras telenr.
Ha en bra dag :)
Puss å kram

Hellen said...

Åh, vad härligt med lite vattenlek. Här är det mest regn och rusk nu, blä!!
Har också en tuff arbetsvecka framför mig, jobbigt när man gruvar sig redan dagen innan man ska tillbaka till jobbet! Men vi är ju super-women så vi fixar detta, eller hur!
Kram! I miss you!

LYCKLIG MOR said...

ihh!! det suger till i magen!!
Hug!

Annica said...

Skulle ha betalt för att åka den där läskiga kanan! Alldeles för höjdrädd är man också!
Kram!