Friday, November 26, 2010

Halv lunch...

ja, så blir det idag. Nu jäklar! Vågen och jag är osams just nu.
De sporadiska besöken på viktklubb.se räcker inte längre. Detta meddelande blev jag bemött med nu när jag loggade in ....
Hej Monica
Din vikt fortsätter att öka och så här via datorn kan vi ju inte säga om det beror på ökad muskelmassa eller något annat? Vi tittar inte heller i detalj på hur mycket du har gått upp, men var noga med att följa den kalorinivå som vi rekommenderar dig så att kroppen inte förändras åt fel håll.

Sååå nu blir det skärpning. Måste lära mig lite självkontroll tror jag. Fuska kan man ju göra på helgerna och inte VARJE dag som jag gör. Ajabaja!
Stillasittande jobb gör ju inte saken bättre heller.....
Så nu blev det en halv portion lasagne istället för en hel. Långpromenad överstökad i morse.

Kanske man ska sätta på lite musik och dansa bort lite kalorier då....tjohooooo, det är ju helg!!!!

Fooood! Nej, vad säger jag...Peace!!!!!!

1 comment:

Annica said...

Så trist det lät! Och snart är inte julen långt bort med allt vad god mat heter! Lycka till!
Nu blir det snart fredags nöjet Idol här hemma!
Ha en forsatt trevlig helg! Kram!