Monday, November 8, 2010

Full action

Ingen mjuklandning här inte. Landade i Dubai en timme senare än beräknat, så jag var inte hemma förrän vid 1-tiden i natt. Packade upp och prasslade och vips så var klockan 2.30. Upp med Anthony kl 6.30 och sedan till jobbet kl 10. Jag är totalt utmattad nu ikväll. Kul att se killarna förstås, men saknar alla därhemma redan :(
Tur att Nathalie kommer till Jul, annars hade jag nog inte fixat detta. En vecka gick alldeles för fort ju.
Höll på att missa planet till Dubai. Flyget från Luleå var försenat en timme också, så det blev att springa till terminal 2 på Arlanda. Med andan i halsen och svetten lackandes så hann jag precis checka in innan de stängde disken.
Väl inne i planet var det helt ok. Hade bra plats vid nödutgång så jag kunde stretcha på benen. Resan gick smidigt. Vi var tvungna flyga runt Dubai i ca 30 min innan vi fick landa, landingskö, så trist när man bara vill ner och HEM.....jag såg nästan vårat hus däruppefrån! Man blir så rastlös, men det är ju nackdelen med budgetflyg.....man prioriteras inte direkt när man anländer.

Nu är jag i alla fall på hemma plan och direkt efter jobbet plockade jag upp Anthony och hans gitarr och vi bar oss iväg till en lektion.

Lite käk i kistan och sedan blir det att hoppa i säng.

Good to be home!
Förresten så har det varit molnigt idag och det har t.o.m regnat i vissa delar av stan. I like!


Peace!

5 comments:

LYCKLIG MOR said...

Åh förstår att du var/är trött idag! Och att du höll på att missa planet :-o!!!
Men du höll smörgåsrånen?!
Jäkla tjat om dessa rån va?! :-D

Kram kram och KRAM!!!!!!!!!!!

Unknown said...

Tjabba,
Förstår att du saknar Natta , hon är ju så gullig! Och killarna hade det bra? Hälsa familjen så mycket, puss och kram från the Fadis :)

Monica said...

Heeeej tjejer! Jaaaaa Jeny rånen höll och A var så lycklig över allt jag hade med mig. Limpa, bregott och hushållsost :)

Killarna har haft det mycket bra faktiskt. De har haft fullt upp med aktiviteter och middagsbjudningar. Har nog inte saknat mej direkt. Ganska skönt för dom också säkert med lite alone-time.

Nu ska jag skynda på till jobbet. Har haft lite sovmorgon.

Och hallå alltså....örat spökar fortfarande, va less jag blir. Ganska tät dessutom. Det ekar i knoppen när jag pratar....

Well well ha en underbar dag alla fina!

Annica said...

Skönt att allt gick bra! Trist att det blev försenat från Kallax! Finns inge värre än att stressa iväg mellan terminalerna! Det kan förstöra hela flygningen!
Ser att du haft lite sovmorgon idag! Skönt!
Hälsa grabbarna! Kram!

Nathalie Baugi said...

tänk bara om du hade missa planet, då skulle vi kunna vara tillsammans liiite längre, det skulle vara bra tycker jag! pussss!!:)