Saturday, October 11, 2008

Mitt nya jobb!

Bara en liten update. Allt gar smidigt pa jobbet. Trivs bra redan. Jobbar med jattefina manniskor. Bade i receptionen och tandlakarna med deras assistenter. Det ar roligt att fa prata svenska mellan varven.

Hade en ledig dag igar. Nu njuter man varje ledig sekund. Vaknade tidigt, fixade till lite har hemma sedan drog vi ut pa ett fik och hade frukost med Nathalie's polare som hade sovit over.

Pa kvallen gick vi pa bio och sag 88 minutes med Al Pacino. Helt ok. Inte hans basta film, men ganska spannande.




Nu ska jag ut och ta ett fik med en polare som jag knappt hinner traffa numera for att vi bada har borjat jobba.


Ha de bra!


Peace!


2 comments:

Annica said...

Hallå!
Härligt att det går bra för dig, jobbigt att börja ett nytt arbete bara sådär utan förberedelse. Roligt att prata lite svenska, det är väl inte varje dag du får göra det( förutom när du skriver).
Man får hitta på nåt roligt och ladda batterierna med när man är ledig, eller hur?
Idag blir det ut och kratta löv här hemma, ska få hjälp av A-K och R. Anton ska få en riktig sovmorgon idag, han ska ut på prao nästa vecka, så det blir långa dar.
Många kramar A

Helen said...

Hej!!!
Ja, nu var det ett tag sen jag skev här hos dig. Tyvärr är jag lie dålig på att kommentera, men jag är ofta in och kikar...
Kul att du har hittat ett jobb som du trivs med. Vilka nationaliteter har dina arbetskompisar?
Vi hade det bra på Mallorca. Vädret var väl inte det bästa, vi hade 3 soldagar, resten mulet och t.o.m regn några gånger.
Men det är ju trots allt semester, och vi hann se och göra mycket, vi körde över 100 mil med vår lilla hyrbil.
Ha det bra nu tills vi hörs igen!!
Kram
Helen